قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است
سرخط خبرها

در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟

  • کد خبر: ۲۲۶۰۵۴
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟
سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم که با نام ژنریک BTX-A و با نام‌های تجاری گوناگون از جمله بوتاکس به عنوان دارویی تزریقی برای طیف گسترده‌ای از اهداف زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در مواردی نباید از این دارو استفاده کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، چند دلیل پزشکی شناخته‌شده برای تزریق نکردن بوتاکس وجود دارد و در این موارد پیش از استفاده از این دارو باید با پزشکتان مشورت کنید.

یک- بارداری و شیردهی: درباره عوارض جانبی احتمالی تزریق بوتاکس در دوران بارداری وشیردهی هنوز بررسی‌های گسترده‌ای انجام نشده است، بنابراین توصیه کلی این است که در این دوران تزریق بوتاکس را متوقف کنید.

دو- از آنتی‌بیوتیک‌های آمینوگلیکوزیدی مانند جنتامایسین، نئومایسین و استرپتومایسین استفاده می‌کنید.

این نوع آنتی‌بیوتیک‌ها دارای اثرات مسدودکننده اتصال عصبی-عضلانی هستند و بنابراین نباید همراه با بوتاکس مصرف شوند.

سه- دچار بیماری‌های عصبی یا عصبی-عضلانی هستید: اگر دچاربیماری‌هایی مانند «اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS)، میوپاتی‌ها یا میاستنی گراویس هستید، از تزریق بوتاکس خودداری کنید.

به جز این توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس در عضله پلاتیسمای گردن (عضله پوستی گردن)، خطوط «بار کد» (چین‌های باریک عمودی که عمدتاً روی لب بالا ظاهر می‌شوند)، عضله پایین‌آورنده گوشه دهان (DAO) یا در عضلات ذوزنقه‌ای بوسیله سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تأیید نشده است.


منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->